tiistai 25. elokuuta 2015

Rotunsa paras juniori


Kuuma ja pitkä mutta hieno näyttelypäivä takana :) Käytiin Joensuun KR:ssä 9.8. Näyttely meni paremmin kuin hyvin, tuomarisetä Giovanni Mosca-Tenna tykkäsi musta ja hienon esiintymisen jälkeen sain ERInomaisen ja SA:n. Olin kaunein junnuista eli ROP-juniori ja paras narttu 3. Kaiken lisäksi sain vielä vara-SERTIN! :) Kyllä oltiin kaikki niin iloisia ja loppupäivä meni nopeasti odotellessa isoa kehää. Pääsin siis edustamaan hovawartteja rop-juniorikehään päivän päätteeksi. Tästä löytyy myös video Joensuun näyttelyn sivuita ;)

"1 vuotias. Tyypillinen. Oikeat vartalon mittasuhteet. Tyypillinen pää, hyvät silmät, oikea purenta. Nartulle tyypillinen ilme. Hyvä rintakehä ja etuosa. Oikeat kulmaukset. Hyvä turkin väri ja merkit. Hyvät liikeet."

Nyt pidetään vähän taukoa näyttelyistä ja kehitytään entisestään tulevia näyttelyitä varten. Ollaan puuhasteltu paljon ulkona ja nautittu näistä ihanista, välillä vähän turhankin lämpimistä keleistä. Onneks on päässyt uimaan paljon! Oon oikea vesipeto. 

 Käytiin viikonloppuna mustikassa :) Peuhattiin reilu 4 tuntia poikien kanssa metsässä! Kylläpä väsytti illalla. Saatiin 10 litraa mustikoita ja vähän päälle suoraan puskasta :P

"Kummalla on pisin kieli" :P

Oon käynyt myös koirapuistoilee mun uuden parhaan kaverin Nalan kanssa :)



Mulla on paljon uusia kavereita!

Palataan astialle :)
Prinsessa Kira

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti