tiistai 21. lokakuuta 2014

Uusi eläintenhoitaja

Aloitin eilen eläintenhoitajan opinnot Iisalmessa. Mun tehtävä tunneilla on pureskella nahkaluita ja mamma opiskelee ne eläintenhoitojutut. Välillä mä vaan nukun.

Ulkona on satanut lunta, siinä on kiva painia ja kieriskellä ja sitä voi myös syödä! Täällä Iisalmessa on hirveesti tilaa temmeltää, täällä on vaan metsää ja peltoja.

Oon käynyt lenkkeilemässä mun isoveljen kanssa. Sitten oon tutustunut taas uusiin paikkoihin, ihmisiin ja koiriin. Mua ei paljoa jännitä, vaikka kaikki tulee rapsuttelee ja ympärillä tapahtuu kaikkea outoa. Yks päivä käytiin kattoo eläinkaupassa sellaisia patsaskoiria, joilla oli vaatteet päällä. Ne on sellaisia mannekiinejä, vähän piti murista niille, koska vain seisoivat ja tuijottivat mua. Ihme juttu.


Nyt jatkan opiskelua ja palailen taas pian blogin äärelle!

Terkuin: Prinsessa Kira

Ps. Painoa mulla on jo 8,4 kg :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti