lauantai 4. lokakuuta 2014

Mä oon Kira



Moikka kaikki!

Mä oon Kira, oikealta nimelta Minttumantan Kiara mutta voit kuttua myös prinsessaksi. Ajattelin ruveta kirjoittaa blogia musta ja mun maailman valloituksesta. Tulin uuteen kotiini kaksi päivää sitten rakkaan kasvattajani luota. Asuin siellä äippäni Bellan eli Minttumantan Isabellan ja isojen tyttöjen Vempun ja Lottiksen kanssa (Kaunottaren Fortuna & Minttumantan Giselle). Ne on kaikki sellasia vahtikoiria, mustakin tulee vielä sellainen.Ollaan kuulemma oikeita hovawartteja, rotukoirien parhaimmistoa.

Muutin siis uuden mamman luo. Tultiin tänne sellasella pärisevällä vehkeellä, se vähän jännitti aluksi mutta rupes kyllä väsyttää jossain vaiheessa. Aika pian oltiin perillä ja pääsin tutustuu mun uuteen kotiin. Täällä oli vastassa mun isoveljet Aksu eli Minttumantan Helmer ja Halli. Ne on aika kivoja. Halli on mun leikittäjä ja Aksu sellainen iso vahti niinkuin tytöt entisen mamman luona, se opettaa mulle vähän tapoja ja vahtimisen. Osaan kyllä jo alkeet, aina ei huvita vaan isot pojat hoitaa homman.

 
 mun isoveljet

Tulin tänne sijoitusnartuksi, eli pääsen kiertelemään näyttelyitä ja joskus isona saatan tehdä pennut. Mutta nuo jutut ei mua vielä kiinnosta vaan keskityn lähinnä leikkimiseeen, syömiseen ja nukkumiseen :)

Oon valloittanut tän paikan jo aika hyvin, jatkan valloitusta ja kirjoittelen pian lisää! Nyt lähen takapihalle komentaa mun isoveljiä ja testaamaan naskaleita niihin.

Tervetuloa seuraamaan mun blogii!
Terkuin: Prinsessa Kira



Tässä mun iskä Perttu eli Pirrelina Dexter. Sillä on aika liuta noita palkintoja, mäkin lähen tollasia keräämään ku oon vähän isompi.


Ja tässä mun äippä ylpeenä musta ja mun yhdeksästä sisaruksesta. Ollaan just putkahdettu maailmaan, valmiina valloitukseen :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti