keskiviikko 5. marraskuuta 2014

Eläinlääkärireissu

Mun alkuviikko meni vähän kurjasti, jouduin käymään maanantaina eläinlääkärissä jatkuneen ripulin takia.. Ne otti multa verta jalasta ja se oli ikävää, yritin kovasti rimpuilla mutta ei siitä mihinkää päässy. Sitten ne tuli sanomaa, että mulla on kaikki kunnossa, vähän vain tulehdusarvot koholla. Sain antibioottikuurin ilmeiseen suolistotulehdukseen ja sitten mulla ei meinannu loppupäivästä ees kakka tulla mutta sitten ku tuli nii kaikki oli kunnossa! Eli vähän turha reissu mutta mammat aina hätäilee.. Oon koko ajan ollut oma pirteä itseni mutta nyt kun masu on taas kunnossa virtaa on super paljon :)


Tänään tehtiin pieni matka nakkijälkeä ja hoksasin jutun aika hyvin. Hyvälle tuoksui myös moni muukin asia ulkona mutta seurasin hienosti ensin jälkeä ja sitten muita hajuja. Huomenna on vuorossa näyttelytreenit, se on varmasti mun juttu, kun kohta muutkin pääsee ihailee tätä prinsessaa kehillä. Mun eka näytillä olo on tammikuussa Lahden pentunäyttelyssä, sinne tulee toivottavasti myös mun sisaruksii ja ainakin iskä :)

Välillä vähän väsyttää.

Oon myös reipas neiti autoilija.

Palaan taas pian blogin ääreen,
Prinsessa Kira

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti