perjantai 14. marraskuuta 2014

Maalaiselämää

 Kyllä maalla vaan on mukavaa, kuten kuvista näkyy! Mun opiskelut Iisalmessa on sujunut hyvin, päivän nukun mamman jaloissa tunneilla ja iltapäivällä käydään juoksemassa vapaana metsissä ja pelloilla Aksun kanssa. Vahdin meidän kämpän ympäristöä tarkoin, vähän oon epävarma joistain vieraista ihmisistä, varsinki ku jotkut tunkee heti niin iholle. On kivaa, kun jotkut vieraat antaa sitten kuitenkin rapsutuksia ja jopa nameja! Oon tutustunut moniin uusiin koirakavereihin, ne on tosi hauskoja. Mun isoveli on kuitenkin hauskin, se on mun tuki ja turva.


 Mitään kovin erikoista ei oo tapahtunu, arkipäivät menee maalla ja viikonloput kaupungissa. Ollaan käyty kävelemässä mm. torilla ja satamassa. Kaikkea uutta oon oppinut joka päivä. Maalla on mun mielestä kaikkein mukavinta, kun on niin paljon tilaa ja mammalla on aikaa vaan meille.

 Osaan olla niin suloinen

ja aika vekkuli.

 Käytiin yks päivä Kuopion Väinölänniemellä lenkkeilemässä. Mulla oli taas vauhti päällä mutta pysähdyin hetkeksi poseeraamaan, että saa sieltäkin kuvan tänne blogiin. Painoa mulle on tullut tasaisesti, nyt sitä on reilu 11 kg. Ruokahan mulle maistuu, tällä hetkellä syön Hill's puppy large breed-nappuloita, joiden lisukkeena Nutrolin Pentu-öljyä sekä vaihtelevasti jauhelihaa. Silloin tällöin saan luita jauhettavaksi, nam. 


Törmäillään! (sen osaan aika hyvin)
 Prinsessa Kira



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti