sunnuntai 2. marraskuuta 2014

Lunta

Tänään kun kirmasin aamupissalle niin maassa oli hirrmusesti lunta! Miten ihanaa :) Eihän siinä meinannu malttaa edes tarpeita tehdä, kun oli niin hauskaa.


Viikonloppuna mulla meni vähän huonosti, sain nimittäin kovan ripulin jostakin.. Mamma epäili, että oon syönyt jotain sopimatonta vaikka enhän mä syö mitään sellasta! Kaiken vaan mitä tulee vastaan.. Sain canikur-kuurin ja riisipiimä-velliä pari päivää ja nyt olen jo kunnossa. Laihduin vaan tosi nopeasti, oli siis aika paha pöpö.. Mutta eiköhän ne grammat tule kohta takaisin jos masu vain pysyy kunnossa!


Aloitellaan tällä viikolla mamman mukaan näyttelyharjoituksia ja tehdään nakkijälkeä (se kuulostaa kivalle!). Sain tuossa viime viikon lopulla toisen pistoksen niskaan, nyt reilun viikon päästä pääsee siis jo tutustuu rohkeemmin muihin koirakamuihin ja jossain vaiheessa johonki leikkimieliseen koiranäyttelyyn. Oon kyllä niin valmis valloittamaan senkin tapahtuman :)

Nyt lähden kirmailemaan taas takapihalle isoveljen kaa, eihän tällä kelillä voi sisällä lokoilla! 

Terkuin: Prinsessa Kira

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti